TARINAMME

Yrityksemme tarina alkoi intohimosta tarjota loma-asuntojen omistajille henkilökohtaisempaa, kokonaisvaltaisempaa, ajankohtaisempaa ja visuaalisempaa palvelua ja tämän kautta parempaa tuottoa. Samalla vuokralaiset pääsisivät nauttimaan onnistuneista lomista tasokkaissa loma-asunnoissa, jotka vastaisivat heidän ennakko-odotuksia.

Olimme vuokranneet omistamiamme loma-asuntoja itse jo useiden vuosien ajan. Loma-asuntomme menivät kiitettävästi vuokralle, mutta tuotto ei tullut ilmaiseksi. Huomasimme lomahuoneistojen ylläpidon ja vuokrauksen vievän paljon yhteistä aikaa ja perheen lomia: Vastasimme kyselyihin talvisaikaan lähes joka ilta päivätöiden jälkeen; Luovutimme avaimia vapaa-ajalla; Markkinoimme loma-asuntoja sosiaalisen median ja välityssivustojen kautta; Hinnoittelimme asunnot uusiksi kausittain; Ja niin edelleen.

Olisimme halunneet säästää omaa aikaamme, ja välittää asuntojamme jonkin kattavan vuokrauspalvelun kautta. Huomasimme kuitenkin, ettei palveluntarjoajilla ollut tarpeeksi kattavia ja laadukkaita palveluita. Palveluiden valokuvat, esittelytekstit ja esitteet antoivat usein asunnoista tyylittömän kuvan.

Huomasimme, että alalla on tilaa uusille tuulille. Tekemällä pieniä ja vähän suurempiakin asioita oikein, voisi saada aikaiseksi omistajille suurempaa tuottoa ja säästää heidän aikaansa. Samalla pystyisi tarjoamaan vuokralaisille entistä hienompia loma-asuntoja, jotka tekisivät heidän lomistaan ikimuistoisia.

Toinen yrittäjistä on visuaalisen markkinoinnin ammattilainen ja työskennellyt pitkään media-alalla markkinoinnin parissa sekä suorittanut graafisen suunnittelun tutkinnon. Toinen työskentelee asuinhuoneistojen rakentamisen parissa ja on koulutukseltaan rakennustekniikan kandidaatti. Molemmilla aloilla keskittyminen yksityiskohtiin on aina ollut tärkeää. Olemme huomanneet, kuinka pienelläkin erolla viestissä tai kuvassa, voi olla suuri vaikutus lopputulokseen ja myyntiin. Tämän pohjalta lähdimme rakentamaan palveluamme.